در لوازم خشكشويي بوش صرفه جويي كنيد

۳۲ بازديد

در لوازم خشكشويي بوش  صرفه جويي كنيد

روزهاي خوش و خاطرات گرم تمام آن چيزي نيست كه پاييز وارد زندگي ما مي كند! اين فصل همچنين خبر از لكه‌هاي شكلات داغ، لباس‌هاي باراني، جوراب‌هاي گل‌آلود و هر چيز ديگري مي‌دهد.

 

آيا ماشين لباسشويي شما مي تواند لكه هاي سخت را از بين ببرد و در عين حال روي لباس شما ملايم باشد؟ آيا چرخه ظريفي دارد تا با ژاكت يا ژاكت هاي فلانل مورد علاقه شما با ظرافت رفتار كنيد؟ آيا مي توانيد در حالي كه در حياط خلوت هستيد اعلان هاي «چرخه انجام شده» را روي تلفن خود دريافت كنيد؟

اتاق رختشويي مدرن با ماشين لباسشويي و خشك كن ويرپول

 

ماشين لباسشويي بوش با ظرفيت‌هاي زياد، عملكرد قابل اعتماد و ويژگي‌هاي كاربردي آسان مانند توزيع‌كننده‌هاي مواد شوينده Load & Go™، چرخه‌هاي ضدعفوني‌كننده و كنترل‌هاي هوشمند اختياري با قابليت هوشمند، مي‌تواند تمام نيازهاي لباس‌شويي شما را برآورده كند.

 

و در مورد خشك كن شما چطور؟ آيا وقتي حجم عظيمي از پتوهاي پرتابي را داخل آن مي اندازيد، آيا در بار اول و هر بار آنها را كاملاً خشك مي كند؟ آيا خشك كن شما مي تواند پرتاب هاي شما را ضدعفوني كند؟ هيچ‌كس نمي‌خواهد با يك پتوي مرطوب و هنوز كثيف گرم بماند، و نبايد زمان استراحت خود را با اجراي مجدد چرخه‌هاي خشك‌كن هدر دهيد تا زماني كه لباس‌هاي شسته شده در نهايت خشك شوند. با گزينه‌هايي مانند چرخه‌هاي ضدعفوني، گزينه‌هاي Static Reduce و Wrinkle Shield™ Plus، سنجش رطوبت پيشرفته، و ويژگي‌هاي هوشمند اختياري مانند زمان‌بندي چرخه و رديابي از طريق برنامه Whirlpool، بارگيري لباس‌هاي پراكنده شما بدون دردسر خواهد بود.

 

 

صرفه جويي بزرگ در لوازم آشپزخانه كالا پايا

آشپزخانه مدرن قهوه اي و خاكستري با لوازم آشپزخانه كالاپايا استيل ضد زنگ

 

در طول پاييز، زماني كه هوا نسيم است، مطمئناً مي خواهيد يخچال و فريزر شما هم همين كار را انجام دهد! وقتي هواي بيرون وحشتناك است، مي‌خواهيد مواد تازه براي سوپ‌هاي گرم، پاي ميوه‌ها و كاسرول‌هاي خوش‌مزه آماده كنيد.

 

اگر آشپزخانه شما جايي نيست كه مي‌خواهيد نوشيدني‌هاي سرد يا تنقلات را براي جمع كردن بچه‌هايي كه بيرون از خانه بازي مي‌كنند يا گروه تشنه بزرگ‌سالاني كه دور منقل آويزان هستند، ذخيره كنيد، يك يخچال گاراژي، يخچال جمع‌وجور يا مركز نوشيدني همه را سرحال نگه مي‌دارد. خارج از آشپزخانه شما و براي زماني كه آشپزخانه شما جايي است كه ترجيح مي دهيد همه چيز را در آن نگهداري كنيد، به دنبال يخچال هاي قابل اعتماد با بيشترين ميزان ذخيره سازي در بازار، قفسه بندي قابل تنظيم، محفظه هايي به اندازه بشقاب، و كشوهاي ترد با كنترل رطوبت اختياري باشيد.

 

و براي غذاهايي كه بايد در داخل آن آماده كنيد، وسايل آشپزي جديد كالاپايا  https://kalapaya.com/  مانند طيف همه كاره، يك اجاق گاز با كنترل هاي آسان براي استفاده، يا يك اجاق ديواري با كنترل دقيق حرارت، اشتياق شما را براي عرق ريختن در آشپزخانه دوباره شعله ور مي كند. به افراد خاص زندگيت غذا بده

 

يك حقيقت كثيف در زندگي اين است كه يك وعده غذايي خوب هميشه با ظروف كثيف همراه است. ماشين ظرفشويي جديد ويرپول تميز كردن را به آساني پاي انجام مي دهد (اما آن را پاي سيب درست كنيد).  

منبع : كالاپايا

 

ساخت يا توليد ترموود

۲۵ بازديد

انواع چوب:

چوب انواع مختلفي دارد كه مي توان به چوب ترمو، چوب راش، چوب افرا، چوب گردو، چوب بلوط و غيره اشاره كرد كه هر كدام ويژگي‌ها و مزيت‌هاي منحصربه‌فردي داشته و موارد استفاده هر كدام متفاوت مي‌باشد. در بين انواع چوب‌ها، ترمووود از محبوبيت بيشتري برخوردار مي‌باشند. در اين مطلب قصد داريم به ساخت يا توليد ترموود بپردازيم و همچنين موارد استفاده از آن را بيان كنيم.

ساخت ترموود

ساخت ترموود

ساخت و توليد چوب ترمووود:

براي ساخت و يا تهيه چوب ترمو بايد مراحل مختلفي طي شود. به عبارت ديگر چوب ترمو بعد از طي مراحل مختلف قابل استفاده مي‌باشند. از مراحل لازم جهت آماده سازي چوب ترمووود مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

برش دادن:

اولين مرحله در آماده سازي چوب ترمووود برش دادن مي‌باشد. در واقع در اولين مرحله چوب به قطعات مختلف و متنوع برش داده مي‌شود.

خشك كردن:

دومين مرحله در آماده‌سازي انواع چوب‌ها مانند چوب ترمووود، خشك كردن مي‌باشد. خشك كردن چوب‌ها به روش‌هاي مختلف و منحصربه‌فردي صورت مي‌گيرد.

حرارت دادن:

يكي ديگر از مرحله‌هاي لازم در آماده‌سازي چوب ترمووود و يا ترمو وود، حرارت دادن آن‌ها خواهد بود. به چوب‌هاي مورد نظر تحت شرايط خاص، تا دماي ??? درجه سانتي گراد حرارت داده مي‌شوند. عمل حرارت دادن تا قبل از اين كه بسوزند به پايان مي‌رسد. همان‌طور كه مي‌دانيد حرارت دادن چوب‌ها باعث تغيير خواص فيزيكي و شيميايي چوب‌ها مي‌شود. ايجاد تغييرات مختلف در ساختار چوب‌ها باعث افزايش استحكام و مقاومت چوب‌ها مي‌شود. لازم به ذكر است كه حرارت دادن چوب باعث تغيير رنگ آن مي‌شود. در صورتي كه سطح چوب ترمووود مصرفي بدون روكش باشد، به دليل تماس با آفتاب تغيير رنگ مي‌دهند. فرآيند حرارت چوب به تيمار چوب و يا ترمو چوب معروف مي‌باشد.

خنك كردن:

خنك كردن يكي ديگر از مراحل مشترك در توليد و آماده‌سازي چوب‌هاي مصرفي در صنعت ساختمان‌سازي و معماري داخلي مي‌باشد كه با استفاده از روش‌هاي مختلف انجام مي‌شود. مدت زمان لازم جهت خنك كردن چوب‌ها به درجه حرارت آن‌ها، حجم و يا ضخامت آن‌ها، روش مصرفي جهت خنك كردن چوب ها و غيره بستگي دارد.

رنگ كردن:

مرحله ديگري نيز وجود دارد كه با توجه به موارد استفاده از ترموود مختلف مي‌باشد. سطح اين نوع چوب ها بعد از حرارت دادن با استفاده از رنگ‌هاي مخصوص رنگ مي‌شوند و يا توسط روغن‌هاي مخصوص پوشيده مي‌شوند كه به افزايش زيبايي ظاهري آن‌ها و مقاومت آن‌ها كمك مي‌كند.

تهيه ترموود

تهيه ترموود

موارد استفاده از چوب ترمووود:

چوب ترمووود مانند ساير چوب‌ها موارد مصرف گوناگون و متعددي دارد كه مي‌توان به استفاده از آن در نماي داخلي ساختمان‌ها، نماي بيروني ساختمان‌ها، تزئينات داخل ساختمان، ساخت انواع اشيا و يا وسايل تزئيني چوبي، ساخت مبل، بوفه و ساير وسايل چوب، ساخت انواع درب و پنجره، سونا و غيره اشاره كرد.

  • يكي از موارد كاربرد اين نوع چوب، استفاده از آن در نماي بيروني ساختمان مي‌باشد. چوب هاي ترمووود در برابر تغييرات جوي، سرد شدن و گرم شدن هوا، باران هاي اسيدي و غيره بسيار مقاوم بوده و تغيير حالت نمي‌دهد.
  • استفاده از چوب هاي ترمووود براي ساخت اشيا وسايل چوبي مانند گلدان‌ها، مبل‌ها، بوفه ها، اشيا تزئيني و … از ديگر موارد استفاده از اين نوع چوب‌ها مي‌باشد.
  • استفاده از اين نوع چوب در ساخت سونا و استخر استفاده خواهد شد.

 

چرا سماور زغالي برنجي خريداري نماييم؟

۲۴ بازديد

چرا سماور زغالي برنجي خريداري نماييم؟

امروزه سماورهاي مختلفي در بازار موجود است. از همه اين سماورها براي تهيه چاي استفاده مي شود. اما وجود سماور ذغالي در خانه ايراني مي تواند خاطرات خاطرات قديمي را زنده كند. در بين مدلهاي مختلف ساخته شده ، مدل برنجي آن به دليل خاصيت درماني آن به دليل فلز برنجي مي تواند براي انسان مفيد باشد. براي همه ما طعم چاي زغال يادآور دوران كودكي است. خوشبختانه امروز ، با توليد سماورهاي ذغالي ، خاطرات دوران كودكي ما بار ديگر تجديد شد. در واقع اين سماورها يكي از نوستالژي هاي دوران كودكي ما هستند. لذت خوردن چاي سماور با ذغال هميشه در چاي ديگري نيست. فروشندگان سماور زغالي مانند فروشگاه برنز نوين در ساخت سماور زغالي برنجي از طرح ها و مدل هاي متفاوتي استفاده مي كنند كه باعث شده سليقه همه مشتريان مورد توجه قرار گيرد و هر فرد با توجه به دكوراسيون منزل و سليقه شخصي محصول مورد نظر خود را خريداري كند. سماور زغالي برنجي علاوه بر زيبايي، خواص بي شماري نيز دارد كه در ادامه به بيان آن مي پردازيم.

 

c2_xekq.jpg

 

يكي از مهمترين و برترين ويژگي هاي سماور زغالي استفاده از آلياژ برنج در ساخت آن است كه خواص و كارايي اين سماور را دوچندان كرده است كه مزاياي قطعي زيادي براي جوشاندن آب در سماور ذغال برنجي دارد. برخي از خواص اين سماورهاي زغالي به دليل استفاده از آلياژ برنج در توليد آن عبارتند از:
دارا بودن خواص ضد ميكروبي
از بين بردن بيماريهاي پوستي و گوارشي
خواص ضد باكتريايي
بهبود عملكرد مغز و بسياري موارد ديگر را مي توان ذكر كرد كه خواص مفيد اين سماور را نشان مي دهد.

همانطور كه از نامش پيداست ، سماور زغالي از سوخت زغال براي گرم و جوشاندن آب استفاده مي كند و با گرم كردن آب و ايجاد بخار آب ، اين دستگاه روند تهيه چاي ايراني را ادامه مي دهد. اين وسيله تاريخي كه چند صد سال قدمت دارد ، زماني در دست صنعتگران روسي بود و آنها با استفاده از هنر و انديشه ايراني شرايط ساخت سماور با چاي را فراهم كردند. در دوران رياست اميركبير ، در پي تلاش صنعتگران ايراني ، نماد معروفي را مي بينيم كه امروزه در موزه ها و حتي در كافه هاي قديمي و تاريخي و البته در نقاشي هاي هنرمندان باستاني وجود دارد و روند توليد خود را براي تهيه چاي ايراني آغاز مي كند. به اين محصول در ايران باستان توسط صنعتگران ايراني براي مصرف داخلي يا غير خانگي در اندازه هاي مختلف توليد شده است ، به همين دليل سماور ايراني جاي خود را در خانه هاي مردم ايران پيدا كرده است. اما شرايط توليد سماورهاي ذغالي با گذشت زمان تغيير كرده و گسترش علم ، عليرغم وجود برق و گاز ، در دهه هاي اخير تغيير كرده است ، زيرا شاهد توليد سماورهاي برقي و گازي در بازار ايران و در خانه اگرچه اين تغييرات منجر به تغييراتي در ماهيت اين دستگاه شده است ، اما هرگز نمي تواند به موقعيت تاريخي سماور زغالي ، سماور تزئيني و سماور برنجي به عنوان يكي از موارد بي چون و چرا نوستالژي تاريخ باستان ايران آسيب برساند.

درست است كه امروزه سماورها با اشكال و ويژگي هاي متفاوت از سماورهاي سنتي و تاريخي در توليدات مختلف ساخته مي شوند، اما همچنان شاهد استفاده از سماورهاي قديمي با شكل و شمايل يكسان هستيم كه لذت نوشيدن چاي هاي اصيل ايراني را به ما مي دهد. به گفته فروشگاه برنز نوين، سماور ذغالي فراموش نشده است ، اما علاوه بر استفاده تزئيني ، همچنان در مراسم خاص و روزهاي خاصي مانند شب يلدا و تحويل سال نو ،در سفره هاي ايراني استفاده و باعث آراستگي مي شود. به طور كلي ، بدنه و سماور ذغالي از مواد مختلفي مانند فلز برنج يا مس ساخته شده است. اما امروزه مي بينيم كه سماورهاي مصرفي نيز در كارخانه ها از فولاد ساخته مي شوند ، اما مطمئناً زيبايي سماورهاي قديمي و سنتي را نمي توان با سماورهاي امروزي مقايسه نمود.
اصطلاح سماور زغالي به نوع سماور استفاده شده اشاره دارد. اكنون مي توان آن را از فلز برنج يا حتي فولاد ساخت ، اما البته ، سماورهاي زغالي برنجي ، اگرچه از نظر ظاهري نوستالژيك هستند ، اما با كرامت بي نظيري نيز همراه هستند ، كه در هيچ يك از نمونه هاي همتا حتي يك سماور از زغال و همچنين از نظر سلامتي ، خواص برنج و روي مي تواند براي سلامت انسان بسيار مفيد باشد. با اين حال ، اگر قصد داريد از سماور زغالي براي استفاده از آن به عنوان درست كردن چاي استفاده كنيد ، پيشنهاد ما اين است كه مناسب ترين سماور زغالي برنجي را از فروشگاه هاي معتبر تهيه نماييد. شما مي توانيد محصول مورد نظر خود را از ديجي كالا و يا فروشگاه برنز نوين تهيه نماييد. برخي از محصولات فروشگاه برنز نوين در سايت ديجي كالا نيز موجود مي باشد. مزيت هاي خريد از فروشگاه برنز نوين بسيار است و به چند نمونه از آنها اشاره مي نماييم. ضمانت اصالت كالا، ارسال فوري و رايگان به سراسر كشور، ضمانت سلامت ارسال، بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت و امكان خريد حضوري از ويژگي هاي مهم فروشگاه برنز نوين مي باشد. براي برقراري ارتباط با فروشگاه برنز نوين فقط كافي است با شماره تلفن 09026210810 تماس حاصل فرماييد و يا به سايت اينترنتي فروشگاه برنز نوين به نشاني https://bronzenovin.com مراجعه فرماييد.

 

ماسكهاي DAY از قديمي ترين ماسكهاي ايراني استاندراد

۲۶ بازديد

ماسكهاي DAY از قديمي ترين ماسكهاي ايراني استاندراد

 

در زمان كرونا توليد ماسك در كشور ما خيلي زياد شد. البته كشور ما تنها كشوري نبوده است كه به خودكفايي در زمينه محصولات كرونايي رسيده است. در كشورهاي ديگر هم همين اتفاق افتاده است. تا جايي كه هيچ كشوري ديگر اين محصولات را وارد نمي كند و همه كشورها در تلاش هستند اين محصولات را خودشان توليد كنند.

در كشور ما پيش از كرونا برخي از شركت هاي قديمي بوده اند كه ماسك هايي خيلي خوبي هم توليد مي كرده اند.  البته تعداد آن ها كم بوده است. يكي از ماسكهاي قديمي ايراني و بسيار عالي كه مورد تاييد جامعه پزشكان هم بوده است ماسك دي است. محصولي كه هم اكنون و در زمان كرونا هم توليد مي شود و ميزان توليدش را بسيار فراتر كرده است.

محصولات اين شركت از بهترين ها در نوع خودشان هستند. محصولاتي كه از لايه هاي بسيار نرم و خاصي ساخته مي شوند. اين شركت قديمي اولين شركت توليد كننده ماسك در ايران بوده است كه از لايه هاي بايكو در ماسك هايش استفاده كرده است. لايه هايي بسيار نرم و فاقد حساسيت كه بسيار راحت و بهداشتي هستند. لايه هاي رويي و زيرين اين ماسك به جاي اسپان باندهاي معمولي لايه هاي بايكو بهداشتي و ضد حساسيت و آلرژي است.

لايه مياني يا همان لايه فيلتر كننده نيز يكپارچگي خيلي خوبي دارد و از ملت بلون سي گرم با درجه حفاظتي بالا مي باشد. لايه اي كه قدرت ايمني و خاصيت فيلتر كنندگي را بسيار زياد كرده است. اين لايه در وسط دو لايه بايكو قرار داده شده است و باعث جلوگيري از عبور ويروس از هر طرف ماسك به آن طرف مي شود.

اين محصول استاندارد اندازه استاندارد هفده و نيم در نه و نيم دارد و براي همه چهره ها (بزرگسالان) مناسب و استاندارد است. هم خانم ها و هم آقايان با هر ارگونومي چهره اي از چاق تا لاغر مي توانند از اين ماسك استفاده كنند. اندازه استاندارد اين ماسك اين اجازه را داده تا روي هر چهره اي به خوبي قرار گيري داشته باشد.

فيكسر بيني استفاده شده در ماسكهاي ايراني و فوق العاده دي بسيار نرم است و انعطاف پذيري بالايي دارد. به همين خاطر با يك حركت و بسيار راحت مي توان آن را به تناسب شكل بيني حالت داد. به خوبي حالت مي گيرد و بالاي ماسك را فيكس و بسته مي كند و از وارد شدن جريان هواي فيلتر نشده جلوگيري مي كند و حفاظت ماسك را افزايش مي دهد. گيره از نوع چسبي نيست و در بين لايه ها قرار گرفته است و به هيچ عنوان نمي افتد و يا بيرون نمي آيد.

اتصال اين ماسكها از طريق كش به پشت گوش است. دو قطعه كش براي اتصال ماسك بر روي صورت در ماسكهاي دي قرار گرفته است. با گذاشتن هر كدام از اين كش ها به پشت گوش ماسك روي صورت قرار مي گيرد.

نشان هاي استاندارد مثل سيب سلامت نشان مي دهد كه ماسكهاي اين شركت استاندارد و قابل اطمينان است. تاييديه هاي سازمان غذا و دارو تاييد مي كند كه ماسكهاي اين شركت استاندارد و بهداشتي هستند و مي توان آن ها را با خيال راحت خريداري كرد و مورد استفاده قرار داد.

اين شركت با سابقه با قيمت گذاري بسيار عالي توانسته مشتريانش را هم از نظر كيفيت و هم از نظر قيمت راضي نگهدارد. بديهي است كه چنين ماسكي با اين استاندارد ها و با اين كيفيت آن هم با اين قيمت عالي و بسيار مناسب فروش خيلي خوبي دارد و مي تواند سهم زيادي از بازار را از آن خودش كند.

اين شركت به تازگي رنگ بندي محصولاتش را هم بيشتر كرده است و با توليد محصولاتش در رنگ هاي مختلف محبوبيت بيشتري پيدا كرده است.